לקוחה יקרה, תודה שרכשת DIDA

אנו עושות מאמצים רבים כדי להעניק לך חווית רכישה מהנה של פריטים אופנתיים ואיכותיים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר וברמת איכות גבוהה.
אם את מעוניינת להחזיר פריט אנו נסייע לך לעשות זאת בצורה הנוחה והפשוטה ביותר.
הודיה וצוות DIDA.

מדיניות משלוחים:

  • שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים (א'-ה') מרגע אישור התשלום ע”י חברת האשראי ולא כולל את יום ההזמנה, בעלות של 35 ₪
  • בקניה מעל 450 ₪ משלוח חינם עד הבית.
  • איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה בתאם מראש בכתובת: הרבי מלובאויטש 28 דימונה. טלפון לתאום: 052-6550901

מדיניות החזרות והחלפות:

החזרת פריט מתבצעת עד 2 ימים מיום קבלת הפריט.

  • מוצרים יוחזרו לבית העסק באריזה ובתוית המקורית בלבד, הפריט צריך להיות במצב תקין ללא ריח ולא מכובס. לא יוחלפו או יוחזרו מוצרים שנעשה בהם שימוש או נגרם להם נזק.
  • יש לעדכן על ביצוע החזרה/החלפה בווצאפ במספר 0526550901
  • ביצוע החזרה או החלפה במקרה שלא מדובר בפריט פגום אפשרי באמצעות שליח או בהגעה עצמית בצירוף מספר ההזמנה
  • באמצעות שליח- ניתן לבצע החזרה ע”י שליח שיגיע לביתך בעלות 45 ₪.
  • במקרה של החזרה תקוזז עלות המשלוח מהזיכוי.
  • בהגעה עצמית- ניתן להגיע למשרדים שלנו ברבי מלובביץ 28 דימונה בתיאום מראש בלבד בווצאפ – 0526550901

החזר כספי:

הזיכוי יופיע בפירוט האשראי עד 10 ימי עסקים מיום ביטול העסקה, או אחרת לפי החלטת חברת האשראי. ל-DIDA אין יכולת להתחייב על מועד ביצוע הזיכוי בפועל בכרטיס האשראי, היות שקשור למדיניות חברת האשראי. ביטול עסקה יישלח במייל. אם הזיכוי לא הופיע יש ליצור קשר עם חברת האשראי.

ההחזר יינתן על פריט חדש שלא נעשה בו כל שימוש והוחזר נקי, ללא ריח, ללא פגם, לא מכובס ובאריזתו המקורית.

במקרה והפריט יוחזר שלא באריזתו המקורית/לא נקי/עם פגם וכו׳ יוחזר חזרה לשולח.

כשיגיע הפריט אלינו ניצור איתך קשר על מנת לזכות את אמצעי התשלום בו השתמשת בניכוי 5% דמי ביטול ודמי סליקה או קבלת זיכוי לאתר בסכום המלא לרכישה באתר, לבחירתך.

החזר כספי שלא עקב פגם או תקלה כרוך בניכוי 5% מסך העסקה או 100₪ – הזול מביניהם.

מבצעים –

פריטים שנרכשו במבצע , יוחזרו עד 2 ימים מיום קבלת הפריט. החזר כספי יינתן בהחזרת הפריט בהתאם למדיניות חברת האשראי.

מוצר פגום –

כל מוצר פגום יוחלף מידית למוצר תקין, ללא תוספת תשלום, לאחר שיוחזר לחברה וימצא שאכן היה פגום. על מנת לתאם איסוף משלוח פגום יש לשלוח מייל/הודעת וואטסאפ לחברה עם פרטי ההזמנה ותיאור הפגם. ​

עדיין יש לך שאלות?
נשמח לעמוד לשירותך בווצאפ במספר 0526550901 או במייל didabyhodaya@gmail.com